Lenker til andre artikler
|
|
Artikkelserie om Tilbakemelding
|
|
|
SELVLEDELSE OG SUPERLEDELSE
|
|
Artikler om - og opplæring i LEDELSE
|
|
|
Artikkelserie om motivasjon
|
|
|
|
|
|
|
4: Nå målene! Slik kan du gå frem for å lede deg selv og andre mot målet. Inklusive praktiske eksempler- |
|
|
|
| |
|
|
 |
| |
|
|
| |
|
Kurs i kundebehandling: 9: - LEDELSE AV KUNDESERVICE
Free
|
Dette kurset i serviceledelse handler om hvordan ledere/mellomledere over tid kan holde fokus på serviceutvikling. Vi bevisstgjør deg som leder på viktigheten av motiverte medarbeidere, av å holde fokussamtaler, av konkrete målinger av holdninger til service, av å sette seg konkrete servicemål og av å følge opp satsingen over tid.
...read more
|
| |
|
|
|
|