SNARVEIER TIL KURSOVERSIKT I KUNDEBEHANDLING, SALG OG LEDELSE

  Kursmoduler for utvikling av SERVICE og MERSALG
Her kan du lese om de vanligste seminarene i kundeservice. Dette er moduler som kan settes sammen til programmer som varer fra 1 time til 4 dager.

...les mer
  Kursmoduler for utvikling av SALG
Kurs i salgHer får du se innholdet i de ulike modulene om salgsteknikk. Modulene i salgskurset er bygget opp som et peagogisk forløp, men du kan også bestille enkeltmoduler av kurset i salg.

...les mer
  Kursmoduler for utvikling av LEDELSE
Kurs i ledelse: Sett sammen ditt eget program ut fra denne menyen. Du finner stier til video og artikler om tema innen ledelse (registrer deg som abonnent).

...les mer
  Foredrag og korte kurs: 101 foredrag
Vi tilbyr kurs og foredrag (1/2 - 3 timer)innen 100 vis av tema . Å bestille oss til et foredrag / kort kurs er en fin måte å bli kjent med vår kompetanse og arbeidsform.

...les mer
  Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling! (bli gjest)
Slik kan du bli kursleder i kundebehandling og kundeservice. Utdanningen i kundeservice inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...les mer


 Kurs
Få bedre kundeservice, salg, og ledelse slik:
-  Delta på interne og åpne kurs med en  av våre 24 konsulenter.
-  Forsterk læringen etter kurs med e-kurs, coaching og resultatfokus.
-  Abonner nå, og få motivasjon av videoer, artikler tips og tester.
-   Kampanje KUN 49,- pr mnd!

 Oversikt

  Kursmoduler for utvikling av SERVICE og MERSALG
Her kan du lese om de vanligste seminarene i kundeservice. Dette er moduler som kan settes sammen til programmer som varer fra 1 time til 4 dager.

...les mer
  Servicekurs er bra!
-Men hva skjer etterpå?
Vår viktigste kompetanse er ikke å holde gode servicekurs - men å omsette det i resultater. Hjelpe ledere og medarbeidere etter servicekurs til å holde fokuset på det som gir uttelling.

...les mer
  Teambygging i praksis - Seminar B
Les om B-seminaret om teambygging; teambygging i praksis.

...les mer
  Forslag til seminarer eller kurs i salg
På denne siden tar vi for oss prosessen i salg til kunden. Dette kan være grunnlag for et foredrag (2-3 timer) eller et kurs i salg.

...les mer
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...les mer
  Effektive kurs i kundebehandling:

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling



...les mer
  Hvordan tjene penger på dine misfornøyde kunder? (bli abonnent)
Påstand 1: Det du ikke vet har du veldig vondt av!
Påstand 2: Det er i din interesse å øke antall kunder som klager!
Få underbygget disse påstandene og meld deg på et åpent kurs i klagebehandling! Kun for våre gjester! (Meld deg inn som gjest og les videre).

...les mer
  Teamledelse - seminar c
Hvilken situasjon står jeg i som teamleder? Hvilke egenskaper har jeg som person? Hvilke utfordringer gir det meg? Les om seminar C i teambygging: Teamledelse.

...les mer
  Kurs i ledelse og motivasjon
Her ser du noen av kursene og temaforslag til foredrag om ledelse

...les mer
  2 dagers grunnkurs i kundebehandling og salg inkludert e-læring
Et åpent 2 dagers grunnkurs i kundebehandling. Kursprisen inkluderer e-læring der deltagerne fordyper seg og tar eksamen i kundeservice. Kurset skiller seg fra 1 dagskurset ved å gi innføring i salgsteknikk og motivasjon til mersalg, og fordyping i DISK®-modellen.

...les mer
  Lederutvikling med DISK®-modellen
I lederutvikling blir DISK®-MODELLEN brukt til å bevisstgjøre og utvikle ledere gjennom å øke deres sosiale og relasjonelle ferdigheter. Dette gjøres ved å legge forståelse om egen og andres atferds inn som en viktig del av opplæringen.
Målsettingen er å gjøre lederne i stand til å skape bedre resultater gjennom å få egne medarbeidere til å trives og lykkes. Jo mer motiverte medarbeiderne er, desto mer effektive, produktive og delaktige blir de og desto bedre og raskere oppnår vi de resultater vi ønsker.

...les mer
  Kick off for bedre salg, kundebehandling og samarbeide:
Vi tilbyr morsomme, spennende og lærerike opplevelser som kan motivere og engasjere selv den trøtteste forsamling. Vi gir liv og mening til timen etter lunch, avslutningen på dag 1 og gjerne starten på dag 2.....

...les mer
  Les om multilæring
Multilæring er å bruke flere kanaler - og gi utviklingsprosessen tid. Blended learning kalles det i Europa.

...les mer
  Grunnleggende salgskurs
Et grunnleggende salgskurs som kan gjennomføres over 2 eller 3 dager. Dette er en oversikt over salgsteknikkene det undervises i:

...les mer
  Foredrag og korte kurs: 101 foredrag
Vi tilbyr kurs og foredrag (1/2 - 3 timer)innen 100 vis av tema . Å bestille oss til et foredrag / kort kurs er en fin måte å bli kjent med vår kompetanse og arbeidsform.

...les mer
  Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling! (bli gjest)
Slik kan du bli kursleder i kundebehandling og kundeservice. Utdanningen i kundeservice inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...les mer
  7 kurs i kundeservice og mersalg

Kort oversikt  servicekurs -  

1. Motiverende kickoff

2. Ulik service til ulike typer

3. Dette er god service

4. Selgende samtaler i service

5. Skap mersalg og pluss-salg!

6. Sinte kunder, klager og affekt

7. Ledelse av kundeservice 

8. Kurslederkurs for instruktører

9. To og tre dager kurs



...les mer
  KURS-SEILASER MED SELADON: Lagbygging og valgfrie kurs

VESTLANDET
April - Oktober 2006

Bør reserveres nå.

Lagbygging med røtter i vestnorsk kysttradisjon. En kursseilas med Seladon er et friskt pust som styrker lagånden. Kombineres med motivasjon og inspirasjon fra gode kursledere i samarbeid og ledelse, mersalg eller kundebehandling.
En uforglemmelig kombinasjon av kultur, lagbygging, naturopplevelse og læring.  Reserver ditt cruise allerede nå!

...les mer

  Innføring i teambygging - Seminar A
Les om semnar A i teambygging, som er en innføring.

...les mer
  Kurs i salg og kundebehandling med DISK®-MODELLEN
Mange bedrifter er gode på produkt og løsning, men har ikke selgere som er dyktige på å tilpasse seg kunden og bygge gode personlige relasjoner.
Målsettingen er å oppnå en god relasjon til ALLE kunder, også med de kunder som er veldig forskjellig fra en selv.

...les mer
  Kundebehandling: 10: Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling!
Ved å følge denne planen er du utdannet kursleder i kundebehandling og kundeservice i april 08. Du kan velge mellom kurs i Bergen og Oslo. Denne utdanningen inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...les mer
  E-læring her på hjemmesiden:
Ved å bli abonnent hos oss kan du øke din kompetanse når det passer deg. Se videoer, lese artikler, løse oppgaver. Teste din personlighet og finne råd om utvikling. Se eksempler innen de ulike kategoriene:

...les mer
  Opplæringsfilosofien til e-management (bli gjest)
Hva er viktig for den som skal arrangere eller delta på kurs? Hvilke emner bør du kvalitetssikre hos din kursleverandør før du kjøper kurset? Hva med målsetning, dokumentasjon, innhold, gjennomføringsform, underholdningsverdi, effekt, resultatkrav, målsetninger, oppfølging av kurset og bedriften? Sjekk ut denne opplæringsfilosofien, så kan du sikre deg bedre effekt av kursene du kjøper.

...les mer


 KURS

Åpne og interne Kurs

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

Se kursoversikten i kundebehandling

Les om multilæring.

e-læring

 

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
 

 Åpne kurs

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Inspirerende 1dags kurs i kundebehandling med oppfølging via e-læring (bli gjest)
Et åpent INSPRIRASJONSDAG i kundebehandling der Du får lettfattelig innføring i de viktigste emnene i kundebehandling, slik at du lett kan bruke det medfølgende e-læringskurs i kundebehandling og få tatt eksamen i kundeservice etter kurset.

...les mer
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...les mer
  Effektive kurs i kundebehandling:

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling



...les mer
  2 dagers grunnkurs i kundebehandling og salg inkludert e-læring
Et åpent 2 dagers grunnkurs i kundebehandling. Kursprisen inkluderer e-læring der deltagerne fordyper seg og tar eksamen i kundeservice. Kurset skiller seg fra 1 dagskurset ved å gi innføring i salgsteknikk og motivasjon til mersalg, og fordyping i DISK®-modellen.

...les mer
  Behandling med hypnoterapi (bli gjest)
Hypnoterapi er effektivt når man skal forløse indre motivasjon til trening, slanking, røykeslutt og andre atferdsendringer som kan oppleves vanskelig å gjennomføre med andre metoder. Psykolog Sigurd Stubsjøen tilbyr denne behandlingen. Og dersom du personlig har noe som hemmer livsutfoldelsen din, vil han kunne hjelpe deg videre.

...les mer
  32 videoer for abonnenter (bli abonnent)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...les mer
  Kundebehandling: 10: Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling!
Ved å følge denne planen er du utdannet kursleder i kundebehandling og kundeservice i april 08. Du kan velge mellom kurs i Bergen og Oslo. Denne utdanningen inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...les mer
  E-læring her på hjemmesiden:
Ved å bli abonnent hos oss kan du øke din kompetanse når det passer deg. Se videoer, lese artikler, løse oppgaver. Teste din personlighet og finne råd om utvikling. Se eksempler innen de ulike kategoriene:

...les mer


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon