KURS I SALG

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Bli Gjest - delta gratis!
Som gjest har du mange fordeler. Vi trekker frem uike tema fra e-læring og artikler som du kan lese gratis en periode. Du får nyhetsbrev når det skjer endringer.

...les mer
  Hva kjennetegner en Topp-, og Eliteselger? (bli abonnent)
Den noske eliteselger undersøkelsen ble gjort fordi det skulle rekrutteres eliteselgere. Man ville derfor finne svar på hva som kjennetegnet dem. En eliteselgeren ble definert som en som hadde 4 x så høy omsetning som en gjennomsnitts selger. I starten fant man kun topp-selgere....

...les mer
  God kommunikasjon i salg og kundeservice (bli abonnent)
God service handler om å gi kunden en god opplevelse. Kunden skal (om mulig) ha en bedre følelse etter å ha møtt deg enn kunden hadde før møtet. I alle fall ikke en verre følelse. Den gode nyheten er at du er skapt for å få dette til. Det er bare å lære seg hvordan hjernen virker når du kommuniserer ...

...les mer
  5 strategier for mersalg som vil øke din omsetning (bli gjest)
Mersalg er strategier for å stabilisere kundemassen. Få nye kunder og selg mer til hver kunde. Denne artikkelen gir deg rask oversikt, slik at du kan sette i gang tiltak som sikrer deg videre vekst.

...les mer
  Les om salgsteknikk
SISTE ARTIKLER OM SALGSTEKNIKK

...les mer
  Nå dine mål ved å:
  • formulere din visjon      les mer
  • sette opp mål og prioritere tiltak    les mer
  • se dem på skjermen din hver dag les mer
  • få påminning på din e-post       les mer  
  • feire dine fremskritt             les mer   


...les mer
  Hvordan tilpasse seg de ulike DISK-typene? (bli abonnent)
Her er noen raske tips til deg som vil tilpasse deg de ulike stilene i DISK-modellen (samme type som DISC og Discus). Artikkelen beskriver kort stilenes atferd, og gir et par konkrete råd for hvordan de bør behandles. Eksemplene i denne artikkelen er fra detaljhandel.

...les mer
  Kurs i salg og kundebehandling med DISK®-MODELLEN
Mange bedrifter er gode på produkt og løsning, men har ikke selgere som er dyktige på å tilpasse seg kunden og bygge gode personlige relasjoner.
Målsettingen er å oppnå en god relasjon til ALLE kunder, også med de kunder som er veldig forskjellig fra en selv.

...les mer
  Vær IKKE mot andre som du vil de skal være mot deg! (bli gjest)
Glem "den gyldne regel" i målrettet omgang med andre mennesker. Lær deg heller hvordan typer som IKKE er lik deg ønsker å bli behandlet.

...les mer
  Video: Hva er salg
Hva er definisjonen på salg og service?

...les mer
  Video: Hva er en god handel?
Bytteteorien er utgangspunktet for definisjoner om salg og handel. Men hva regnes egentlig som en god handel? Er det dessuten en følelsesmessig forskjell på teori og praksis i salg?

...les mer
  Salgsteknikk: 1.2: Vekke interesse for produktet (bli abonnent)
Hvordan skal vi skape nysgjerrighet nok til at kunden fatter interesse for å snakke åpent med oss om de problemene produktet løser? I Trinn 1.1 beskriver vi 1.2.1 Anta kundens DISK-stil 1.2.2 Skape nysgjerrighet. 1.2.3 Stimulere kundens egeninteresse. 1.2.4 Få lov til å stille spørsmål

...les mer


 Bedre salg

  MER SALG - SALGSTRENING OG UTVIKLING

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Få mersalg gjennom bedre kundeservice! (bli abonnent)
God kundeservice er fundamentet for mersalg. Du taper minst 5% av kundene dine på dårlig kundebehandling. Likevel er dette bare en av ti grunner til at du bør fokusere på bedre service.

...les mer
  Bli Gjest - delta gratis!
Som gjest har du mange fordeler. Vi trekker frem uike tema fra e-læring og artikler som du kan lese gratis en periode. Du får nyhetsbrev når det skjer endringer.

...les mer
  5 strategier for mersalg som vil øke din omsetning (bli gjest)
Mersalg er strategier for å stabilisere kundemassen. Få nye kunder og selg mer til hver kunde. Denne artikkelen gir deg rask oversikt, slik at du kan sette i gang tiltak som sikrer deg videre vekst.

...les mer
  Effektive kurs i kundebehandling:

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling



...les mer
  Les om salgsteknikk
SISTE ARTIKLER OM SALGSTEKNIKK

...les mer
  Videooppgave fra kurs om kroppspråk og kommunikasjon (bli abonnent)
Her viser Frode Rassmussen på en humoristisk måte hvordan det IKKE skal gjøres. Finn feilene han gjør med kroppspråk og kommunikasjon. Løs det vedlagte oppgavearket og diskuter hvordan dere gjør det.

...les mer
  10 steg til bedre kundeservice (bli abonnent)
Her får du en oversikt over 10 punkter som konsulentene i www.e-management.no alltid går igjennom når vi forbereder, gjennomfører og følger opp prosesser for utvikling av bedre kundeservice.

...les mer
  Hvordan tilpasse seg de ulike DISK-typene? (bli abonnent)
Her er noen raske tips til deg som vil tilpasse deg de ulike stilene i DISK-modellen (samme type som DISC og Discus). Artikkelen beskriver kort stilenes atferd, og gir et par konkrete råd for hvordan de bør behandles. Eksemplene i denne artikkelen er fra detaljhandel.

...les mer
  Bedre servicekurs enn God Utvikling sine kurs i kundeservice skal du lete lenge etter!
Hva er det som gjør servicekurs til en god opplevelse? Dersom du planlegger et servicekurs kan du få noen tips her.
Hva sette serviceledelse og serviceytere mest pris på å oppleve på kurs i kundeservice?

...les mer
  -Hvordan gir serviceutvikling bedre resultat? (bli abonnent)
Det økonomiske potensialet er firedelt. Det handler om:
1) å forhindre tap av kunder
2) å øke omsetningen pr. kunde
3) å få nye kunder
4) økt intern effektivitet

Artikkelen formidler mye generelle kunnskaper, og tips til den som skal utvikle service på egen hånd.

...les mer
  Kundetilfredshet og utvikling av service:
Du må undersøke kundetilfredshet og medarbeidernes evne til å gi den ønskede service.

...les mer
  Kurs i kundeservice: 1 - Motiverende startseminar
Dette kurset er innledningskurset til en kursserie i serviceutvikling fra Effektiv Kompetanse AS. Kurset fungerer godt som ”kick-off” og motivasjonsseminar når du skal i gang med serviceutvikling. Du vil bli loset gjennom 5 hovedtema som danner grunnlaget for utvikling av bedre kundeservice.

...les mer
  Kurs i kundebehandling 2 - DETTE ER GOD SERVICE!
På dette kurset vil du bli bevisstgjort på forskjellen mellom service og GOD service. Vi ser etter hva som hindrer god service. Du lærer og trener på kommunikasjonsteknikker med fokus på at god service leder til mersalg. Vi har spesielt fokus på hvordan bedre kommunikasjonen med kunden. Kurset legger vekt på praktiske øvinger og gruppeoppgaver. Du vil bruke arbeidsbok og videooppgaver.

...les mer
  Kurs i kundeservice: 3 - ULIK BEHANDLING GIR BEDRE SERVICE (DISK)
Med individuell kundebehandling gir du bedre service. Du skal ikke behandle alle andre slik du selv ønsker å bli behandlet! Innsikt i ulike personlighetstyper øker salget og gir bedre service, samarbeid og motivasjon. Kurset er delt inn i tre økter, med en times pause mellom øktene.

...les mer
  Kurs i kundebehandling: 5 - LØSNINGSFOKUSERTE SAMTALER I KUNDESERVICE
Deltagerne får en lettfattelig innføring i salgsprosessen, og blir oppmerksomme på mulighetene som ligger i løsningsfokusert kommunikasjon. De lærer om oppmerksomhet, samtaleteknikker og avklarende spørsmål.

...les mer
  Kurs i kundebehandling: 6 - SKAP MERSALG OG PLUSS-SALG
Det er vanlig at salgsmedarbeidere ikke våger å forsøke mersalg, eller fort gir opp. Salgsmedarbeidere tror på myten om at kundene misliker alle former for mersalg. I dette seminaret får du svar på hvilke former for mersalg kundene liker og hvilke de misliker, og trening i hvordan du utfører dette i praksis.

...les mer
  Kurs i kundebehandling: 9: - LEDELSE AV KUNDESERVICE
Dette kurset i serviceledelse handler om hvordan ledere/mellomledere over tid kan holde fokus på serviceutvikling. Vi bevisstgjør deg som leder på viktigheten av motiverte medarbeidere, av å holde fokussamtaler, av konkrete målinger av holdninger til service, av å sette seg konkrete servicemål og av å følge opp satsingen over tid.

...les mer
  Servicekurs gir deg bedre salg, fordi selgerne får frigitt tid. (bli abonnent)
Servicekurs har tre fordeler for salgsorganisasjoner: Selgerne må bruke mindre tid på kundepleie. Servicekurs fører til bedre intern service og samarbeid - og kundene blir mer tilfreds!
Det er ikke sikkert det er den "dårlige" selgeren som er problemet ditt. Det kan være all tiden han bruker på brannslukking, fordi serviceappartet gjør kunden misfornøyd. Les hvordan du endrer dette med servicekurs og en utviklingsprosess!

...les mer
  Spør Kundene! (bli gjest)
I denne artikkelen viser vi noen eksempler på spørsmål du kan stille i en kundeundersøkelse om service.

...les mer
  Sett mersalgstreningen i system: 7 KICK-OFF I MERSALG
Dersom du er en tilhenger av kick-off bør du sette dem i system. Sørg for at det kan skje en oppfølging av medarbeiderne etter kick-off- av dine ledere!

...les mer


  TIPS:

Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!

Klikk her for å registrere deg som prøveabonnent.

Kontakt oss

 

"Effektivt Salg"
av Steinar W. Næss

Kjøp boken Effektivt Salg

Viljen til å lykkes
- Effektivt salg
[Lydbok]
av Steinar W. Næss

Kjøp Lydboken Viljen til å Lykkes


 De aller sist leste

 Tips en selger

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post:
 

 KURS

Kurs

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

Les om multilæring.

 

e-læring

 

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
 
 

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon