Bli vår kunde

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Les om utviklng av kundeservice
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...les mer
  Les om Ledelse
Siste artikler om Ledelse

...les mer
  5 VEIER TIL MERSALG (bli gjest)
Mersalg er strategier for å stabilisere kundemassen. Få nye kunder og selg mer til hver kunde. Denne artikkelen gir deg rask oversikt, slik at du kan sette i gang tiltak som sikrer deg videre vekst.

...les mer
  Bedriftsabonnement

Kun en person kan benytte et vanlig abonnement.Det er heller ikke tillat å kopiere innholdet eller lagre det på maskinen din. Da er et bedriftsabonnement løsningen.

Dersom det er flere fra samme bedrift som skal ha tilgang til e-læring, vil et bedriftsabonnement gi svært fordelaktige betingelser med inntil 50% rabatt. Kontakt oss for mer informasjon.

Ring 5553 1050, eller send en e-post

...les mer

  Økonomi i kundeservice (bli gjest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...les mer
  Hva er din grunnleggende motivasjon?
VIDEO: Nicolay Leganger forteller om de mest grunnleggende mentale programmene i et møte.

...les mer
  10 tips til forbedring av service (bli gjest)
Alle Norske bedrifter har et potensiale for vekst gjennom serviceutvikling. Hva er deres?

...les mer
  Dårlig kundeservice koster dyrt (bli gjest)
Dårlig kundeservice kan koste gjennomsnittsbedriften 20 millioner kroner i året, hevder Carl Jacob Sommerfelt som er Norgessjef i Siebel.

...les mer
  Hva taper din bedrift på 5 år med dårlig service? (bli abonnent)
Her er et regneark som viser hvor mye din bedrift kan tape på dårlig service. Regnearket baserer seg på undersøkelser i Usa og Norge.

...les mer


 e-læring:

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
 
  Artikkelserie om kroppsspråk (bli abonnent)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...les mer


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon