Bli vår kunde

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Bli Gjest - delta gratis!
Som gjest har du mange fordeler. Vi trekker frem uike tema fra e-læring og artikler som du kan lese gratis en periode. Du får nyhetsbrev når det skjer endringer.

...les mer
  Les om Ledelse
Siste artikler om Ledelse

...les mer
  Les om utviklng av kundeservice
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...les mer
  5 VEIER TIL MERSALG (bli gjest)
Mersalg er strategier for å stabilisere kundemassen. Få nye kunder og selg mer til hver kunde. Denne artikkelen gir deg rask oversikt, slik at du kan sette i gang tiltak som sikrer deg videre vekst.

...les mer
  Bedriftsabonnement

Kun en person kan benytte et vanlig abonnement.Det er heller ikke tillat å kopiere innholdet eller lagre det på maskinen din. Da er et bedriftsabonnement løsningen.

Dersom det er flere fra samme bedrift som skal ha tilgang til e-læring, vil et bedriftsabonnement gi svært fordelaktige betingelser med inntil 50% rabatt. Kontakt oss for mer informasjon.

Ring 5553 1050, eller send en e-post

...les mer

  Økonomi i kundeservice (bli gjest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...les mer
  Effektive kurs i kundebehandling:

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling



...les mer
  Hva er din grunnleggende motivasjon?
VIDEO: Nicolay Leganger forteller om de mest grunnleggende mentale programmene i et møte.

...les mer
  10 tips til forbedring av service (bli gjest)
Alle Norske bedrifter har et potensiale for vekst gjennom serviceutvikling. Hva er deres?

...les mer
  32 videoer for abonnenter (bli abonnent)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...les mer
  Les om salgsteknikk
SISTE ARTIKLER OM SALGSTEKNIKK

...les mer
  Dårlig kundeservice koster dyrt (bli gjest)
Dårlig kundeservice kan koste gjennomsnittsbedriften 20 millioner kroner i året, hevder Carl Jacob Sommerfelt som er Norgessjef i Siebel.

...les mer
  Hva taper din bedrift på 5 år med dårlig service? (bli abonnent)
Her er et regneark som viser hvor mye din bedrift kan tape på dårlig service. Regnearket baserer seg på undersøkelser i Usa og Norge.

...les mer


 e-læring:

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
 
  Læresti DISK modellen (bli abonnent)
I denne artikkelstien finner du en læresti for DISK Modellen

...les mer
 
  Læresti Kundeservice (bli abonnent)
Artikkelsti for kundeservice

...les mer
 
  Artikkelserie om kroppsspråk (bli abonnent)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...les mer
 
  Personlighetstester og analyser av atferd brukt i ledelse og kundebehandling
Det er en vanlig oppfatning at du skal være mot andre slik du vil at de skal være mot deg. Det holder selvsagt i noen sammenhenger - men ikke alltid i kundebehandling

...les mer
 
  e-læring om motivasjon og avdelingsledelse (bli abonnent)
Ved å klikke her finner du alle linkene som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang tilalle artiklene på hele nettstedet.

...les mer
 
  e-Kurs i DISK-modellen (bli abonnent)
Ved å klikke her finner du linkene e-Kurs i DISK-modellen. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang tilalle artiklene på hele nettstedet.

...les mer
 
  e-læring om motivasjon av ulike mennesketyper (bli abonnent)
Ved å klikke her finner du alle linkene som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først.

...les mer
 
  e-kurs i løsningsfokusert salgsteknikk og salgspsykologi (bli abonnent)
Ved å klikke her finner du alle linkene som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang tilalle artiklene på hele nettstedet.

...les mer
 
  e-læring om ulikheter i personlighet DISK(R)-modellen (bli abonnent)
Bli abonnent og finn linker direkte til artiklene og videoene her.

...les mer
 
  Inspirerende 1dags kurs i kundebehandling med oppfølging via e-læring (bli gjest)
Et åpent INSPRIRASJONSDAG i kundebehandling der Du får lettfattelig innføring i de viktigste emnene i kundebehandling, slik at du lett kan bruke det medfølgende e-læringskurs i kundebehandling og få tatt eksamen i kundeservice etter kurset.

...les mer
 
  e-Kurset "Motivasjon til god kundebehandling". (bli abonnent)
Ved å klikke her finner du alle linkene om e-kurset "Motivasjon til god kundebehandling".. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang til alle artiklene på hele nettstedet.

...les mer
 
  e-Kurset "God kundeservice" (bli abonnent)
Ved å klikke her finner du alle linkene i e-kurset "God kundeservice" som er beskrevet under. Registrer deg som abonnent først. Du får også tilgang til alle artiklene på hele nettstedet.

...les mer
 
  Hovedtrekkene i DISK-modellen. (bli abonnent)
Les om kompasset som deler inn de fire hovedtypene i DISK-modellen, og litt om hver type.Du finner stier til videoer fra kurs i kundebehandling med DISK-modellen.

...les mer
 
  DETTE ER I FOKUS
på www.e-management.no
Rask fokus oversikt. Hva kan du bli bedre i ved å bruke denne webben?

...les mer
 
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...les mer
 
  Kommunikasjon i praksis (bli abonnent)
Artikkel om kommunikasjon

...les mer
 
  2 dagers grunnkurs i kundebehandling og salg inkludert e-læring
Et åpent 2 dagers grunnkurs i kundebehandling. Kursprisen inkluderer e-læring der deltagerne fordyper seg og tar eksamen i kundeservice. Kurset skiller seg fra 1 dagskurset ved å gi innføring i salgsteknikk og motivasjon til mersalg, og fordyping i DISK®-modellen.

...les mer
 
  Kroppens alfabet (bli abonnent)
Kroppens alfabet, og det vi bygger vår tolkning på

...les mer
 
  32 videoer for abonnenter (bli abonnent)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...les mer
 
  8 steg for god kommunikasjon i kundeservice (bli abonnent)
Du ønsker å gi dine kunder en god opplevelse. Noen ganger går det som en drøm. Men ikke alle situasjoner er like lette. Det kan bære galt av sted. Hva var det som gikk galt? Sjekk deg selv mot disse 8 stegene som er en grunnleggende oppskrift. Det betyr at du kan bruke den med barn, foreldre kjærester og andre som er du synes det er viktig å ha god kommunikasjon med.

...les mer
 
  Les om multilæring
Multilæring er å bruke flere kanaler - og gi utviklingsprosessen tid. Blended learning kalles det i Europa.

...les mer
 
  Kroppens typografi (bli abonnent)
Artikkel om hva ulike bevegelser uttrykker.

...les mer
 
  Ansiktets bokstaver (bli abonnent)
Artikkel om hvordan mennesker tolker ansiktsuttrykk

...les mer
 
  Videooppgave fra kurs om kroppspråk og kommunikasjon (bli abonnent)
Her viser Frode Rassmussen på en humoristisk måte hvordan det IKKE skal gjøres. Finn feilene han gjør med kroppspråk og kommunikasjon. Løs det vedlagte oppgavearket og diskuter hvordan dere gjør det.

...les mer
 
  10 steg til bedre kundeservice (bli abonnent)
Her får du en oversikt over 10 punkter som konsulentene i www.e-management.no alltid går igjennom når vi forbereder, gjennomfører og følger opp prosesser for utvikling av bedre kundeservice.

...les mer
 
  Les om S: Spesialisten i DISK-modellen
Personer med høy S-energi søker å oppfylle sine behov gjennom å samarbeide med andre for på en stødig og konsekvent måte gjennomføre oppgaver. De søker trygghet.

...les mer
 
  Misfornøyde kunder (bli abonnent)
Hva skjer når kunden har dårlige følelser? Klager de? Hvordan skal vi behandle dem?

...les mer
 
  Video: Hva er en god handel?
Bytteteorien er utgangspunktet for definisjoner om salg og handel. Men hva regnes egentlig som en god handel? Er det dessuten en følelsesmessig forskjell på teori og praksis i salg?

...les mer
 
  Kjenner du deg igjen i DISK-modellen? (bli abonnent)
Hva er "typisk" oppførsel for de 4 hovedtypene i DISK modellen? Hva motiverer dem og gir energi? Ta analysen FØRST og se deretter i denne artikkelen om du kjenner deg igjen. Dette er en avkryssingsoppgave. Du vil nok finne deg selv i flere av typen. Tell kryssene - så får du se!

...les mer
 
  Video: DISK-typene i samspill på et møte (bli abonnent)
I denne scenen spiller Frode Rasmussen alle 4 typene i "møte med hverandre". Han viser klart noen viktige særtrekk - og forskjellen mellom dem. Det er vedlagt en oppgave som kan løses individuelt eller i gruppe.

...les mer
 
  Spør Kundene! (bli gjest)
I denne artikkelen viser vi noen eksempler på spørsmål du kan stille i en kundeundersøkelse om service.

...les mer
 
  Utviklings oppgaver mellom kurs og moduler i service (bli abonnent)
Mellom hvert servicekurs er det nyttig å holde fokus på det man vil oppnå med læringen. La læringen skje der den skal benyttes! Vi har tilrettelagt for resultatutvikling på servicekurs ved å lage et opplegg for ledere som gjennomføres sammen med medarbeiderne. Artikkelen viser noen eksempler på disse.

...les mer
 
  Hva er risikoen ved dårlig service? Regnestykke til kurs i kundebehandling. (bli abonnent)
Hva er risikoen av å ikke gi medarbeiderne kurs i kundebehandling? Dette lille regnestykket kan fortelle deg hor mange kunder du mister, eller hvilket omsetningstap det betyr. Du skal ikke miste mange kunder føre et kurs i kundebehandling svarer seg.
Regnestykket er nyttig for alle som vil motivere medarbeidere til å yte bedre service.

...les mer
 
  Hva er risikoen ved dårlig service? Regnestykke til kurs i kundebehandling. (bli abonnent)
Hva er risikoen av å ikke gi medarbeiderne kurs i kundebehandling? Dette lille regnestykket kan fortelle deg hvor mange kunder du mister, eller hvilket omsetningstap det betyr. Du skal ikke miste mange kunder føre et kurs i kundebehandling svarer seg.
Regnestykket er nyttig for alle som vil motivere medarbeidere til å yte bedre service.

...les mer


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon