e-læring

  Læresti DISK modellen (bli abonnent)
I denne artikkelstien finner du en læresti for DISK Modellen

...les mer
  Læresti Kundeservice (bli abonnent)
Artikkelsti for kundeservice

...les mer
  Artikkelserie om kroppsspråk (bli abonnent)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...les mer
  E-læring om service og kundebehandling:
Her finner du eksempler på artikkler om kundeservice

...les mer
  E-læring om ledelse og motivasjon


...les mer
  Inspirerende 1dags kurs i kundebehandling med oppfølging via e-læring (bli gjest)
Et åpent INSPRIRASJONSDAG i kundebehandling der Du får lettfattelig innføring i de viktigste emnene i kundebehandling, slik at du lett kan bruke det medfølgende e-læringskurs i kundebehandling og få tatt eksamen i kundeservice etter kurset.

...les mer
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...les mer
  Ta DISK-18 typer analysen her ("Den store " DISK-testen) (bli abonnent)
Nå kan du være blant de første som tester ut prototypen av DISK-18typer analysen. Systemet fungerer godt, men grensesnitt og layout er fortsatt i utvikling. Analysen er derfor gratis for våre abonnenter en tid fremover.

...les mer
  E-læring om din personlighet og andre atferdstyper

Ta en personlighetsanalyse og bli kjent med dine sterke sider og begrensninger



...les mer
  E-læring om salg og kommunikasjon


...les mer
  Kommunikasjon i praksis (bli abonnent)
Artikkel om kommunikasjon

...les mer
  Bestill analyser av personlighet og selgerstil
Her er siden der du kan bestille personlighetsanlayser.

...les mer
  Kroppens alfabet (bli abonnent)
Kroppens alfabet, og det vi bygger vår tolkning på

...les mer
  32 videoer for abonnenter (bli abonnent)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...les mer
  8 steg for god kommunikasjon i kundeservice (bli abonnent)
Du ønsker å gi dine kunder en god opplevelse. Noen ganger går det som en drøm. Men ikke alle situasjoner er like lette. Det kan bære galt av sted. Hva var det som gikk galt? Sjekk deg selv mot disse 8 stegene som er en grunnleggende oppskrift. Det betyr at du kan bruke den med barn, foreldre kjærester og andre som er du synes det er viktig å ha god kommunikasjon med.

...les mer
  Kroppens typografi (bli abonnent)
Artikkel om hva ulike bevegelser uttrykker.

...les mer
  Ansiktets bokstaver (bli abonnent)
Artikkel om hvordan mennesker tolker ansiktsuttrykk

...les mer
  10 steg til bedre kundeservice (bli abonnent)
Her får du en oversikt over 10 punkter som konsulentene i www.e-management.no alltid går igjennom når vi forbereder, gjennomfører og følger opp prosesser for utvikling av bedre kundeservice.

...les mer
  Misfornøyde kunder (bli abonnent)
Hva skjer når kunden har dårlige følelser? Klager de? Hvordan skal vi behandle dem?

...les mer
  5. God kommunikasjon i kundeservice (bli abonnent)
God kundeservice handler om å gi kunden en god opplevelse. Kunden skal (om mulig) ha en bedre følelse etter å ha møtt deg enn kunden hadde før møtet. I alle fall ikke en verre følelse. Den gode nyheten er at du er skapt for å få dette til. Det er bare å lære seg hvordan hjernen virker…

...les mer
  Video: Hva er salg
Hva er definisjonen på salg og service?

...les mer
  Video: Hva er en god handel?
Bytteteorien er utgangspunktet for definisjoner om salg og handel. Men hva regnes egentlig som en god handel? Er det dessuten en følelsesmessig forskjell på teori og praksis i salg?

...les mer
  Salgsteknikk: 1.2: Vekke interesse for produktet (bli abonnent)
Hvordan skal vi skape nysgjerrighet nok til at kunden fatter interesse for å snakke åpent med oss om de problemene produktet løser? I Trinn 1.1 beskriver vi 1.2.1 Anta kundens DISK-stil 1.2.2 Skape nysgjerrighet. 1.2.3 Stimulere kundens egeninteresse. 1.2.4 Få lov til å stille spørsmål

...les mer


 OVERSIKT E-LÆRING OG MULTILÆRING

 e-LÆRING her og nå -

e-læring

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

Se kursoversikten i kundebehandling

Les om multilæring.

 Kurs

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

 

Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!

Bli gratis gjest! 

Gjester kan teste e-læring og lese enkelte artikler gratis en periode.

Klikk her for å registrere deg som prøveabonnent.

Bli abonnent! 

Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her.

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling


 LOGG INN

E-post:

Passord:


  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon