Vår misjon: Bidra til god utvikling ved forbedret samhandling i viktige relasjoner.

Nicolay Leganger; tester, kursledelse og coaching, lederutvikling, salg og service - NorgeRanghild N. Grødal, forfatter, kursleder og perledykker - NorgeRune Semundseth - Norge - foredrag/coaching lifemastering masterborardJan Spurkeland, Relasjonsledelsens opphavsmann, etterspurt veileder og foredragsholder - NorgeLene Fjellheim, Coach-utvikler - NorgeKetil Hoff, salg, service, og POWER-shopping kurs - NorgeHelene Makani - NLP Coach utvikler, Skandinavia Steinar W. Næss, foredragshoder i salg - NorgeIngvil L. Schow, teaterpedagog, kursleder i kommunikasjon og samspil, relasjonsledelse - NorgeGeir Knutsen, 1. amanuensis BI, analytiker,  kursleder ledelse, salg, service, strategiutviking - NorgeKristoffer Omdal, coach, kursleder og menneskeutvikler - Norge
Få bedre kundeservice, salg, og ledelse slik:
-  Delta på interne og åpne kurs med en  av våre 24 konsulenter.
-  Forsterk læringen etter kurs med e-kurs, coacing og resultatfokus.
Bli medlem nå, og få motivasjon av videoer, artikler tips og tester.
- Kampanje: Fra kr. 49,- pr mnd!
Klikk her for å registrere deg som prøveabonnent. Prøv deg
 som abonnent 
 1 mnd.
Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!Få passord til periodens gratis sider og nyhetsbrev
Kontakt oss





  Ove Skjoldal, kursleder personlig effektivitet, lederutvikling, kundebehandling - Norge  Marianne Litletveit; styre/lederutlei, økonomi, markedsføring - NorgeUlf Nilsson, ettertraktet foredragsholder i omstilling og utvikling - Stocholm   Jack Makani - NLP Coach utvikler, Skandinavia   Eli Lexander, Coaching og coachutvikling, OU, gruppeutvikling, lederutviklilng, lederutleie - Norge  Gunnar Rune Løland; personlighetsanlayser med MPA, rekruttering, konfliktløsning, coaching og kompetanseutvikling - Norge  Annar Aasheim, Konsulent, kursleder-utvikler/rådgiver i ledelse, OU, salg, service, lagbygging - Norge  Lars Asle Einarsen, org.psykolog, lederutvikling, teambygging, rekruttering, analyser klima, tilfredshet - Norge  Terje Vetaas, kursleder ledelse, salg, service - Norge

Effektiv Kompetanse AS - tlf 5553 1050

Vi  gjør analyser for å kartlegge hvilken kompetanse dere trenger. Vi har analyseverktøy for organisasjonen som kan kjøres før, under og etter en prosess. Vi  har 100 foredrag og korte kurs som gir innsikt, inspirasjon og kompetanse. Vi  gir individer og avdelinger coaching etter kurs slik at utviklingsmålene nås. Vi rekruterer ledere, styremedlemmer, selgere og andre som enkeltstående oppdrag, eller som ledd i en utviklings-prosess.
Vi har en rekke testverktøy og personlighetsanalyser til bruk i rekrutering og personlig utvikling. Vi tilrettelegger også langsiktige prosesser for kompetanseheving i hele organisasjonen innen salg, service, ledelse, og økonomi. Vår oppfølging, måling og fokus på nøkkelfaktorene gir suksess i utviklingsprsosesser. Vår lederutleie vil sikre utviklings-prosesser, eller avhjelpe i viktige situasjoner.

LES HER OM ÅPNE KURS I SALG OG KUNDEBEHANDLING
e-post: post@effektivkompetanse.no
 Åsligrenda 9 - 51115 ULSET
NO 882668592 MVA

 KURSLEDERE og KONSULENTER

 Kontakt oss
 NavnRolleE-postTelefonMobil
Nicolay LegangerRedaktør / daglig lederred@e-management.no5553105041331050

 Kontakliste

 Om oss

TLF. 8800 5525.

post@godutvikling.no

God Utvikling as har som formål å legge tilrette for god utvikling gjennom læring i flere kanaler.

Kurs med personlig oppfølging eller e-læring på internett gir gode resultater når ledelsen fokuserer på det som skal utvikles.

Vi er et voksende nettverk av 24 konsulenter som støtter deg i din prosess.

Vi omsetter sammen for omkring 18 millioner kroner.  

I 19 år har vi vært engasjert over hele landet med små og store oppdrag.

 

Disse hjemmesidene ble opprinnelig laget for våre kunder, men er nå åpen for alle.

 

 



 Kontakt om kurs

Ring til Nicolay Leganger om du ønsker råd om kurs og prosesser for resultatutviling.
You can drag this picture to the Html Editor


 Send e-post

 Tips noen om oss!

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post:
 

 Referanser

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
 
  Bli Gjest - delta gratis!
Som gjest har du mange fordeler. Vi trekker frem uike tema fra e-læring og artikler som du kan lese gratis en periode. Du får nyhetsbrev når det skjer endringer.

...les mer
 
  Referanser fra noen toppledere i Posten
Dette er noen uttalelser om kurs i ledelse som ble holdt av Nicolay Leganger.

...les mer
 
  Bedre servicekurs enn God Utvikling sine kurs i kundeservice skal du lete lenge etter!
Hva er det som gjør servicekurs til en god opplevelse? Dersom du planlegger et servicekurs kan du få noen tips her.
Hva sette serviceledelse og serviceytere mest pris på å oppleve på kurs i kundeservice?

...les mer
 
  Referanseliste
Denne listen er et utdrag av våre mange tusen medlemmer.

...les mer
 
  Design av opplæring i kundeservice for funksjonærer og vertskapet i OL i Lillehammer 94
Under OL i Lillehammer i 1994 var 7000 frivillige funksjonærer i aksjon. Les om det opplæringsprogrammet i service som Nicolay Leganger stod bak.

...les mer
 
  Serviceutvikling for 1600 i Posten var et nyskapende opplegg for ledelse av kundeservice.
Serviceutvikling i store organisasjoner kan bli en suksess dersom bedriftens ledelse er engasjert og går i bresjen. Les de engasjerte uttalelsene fra postens ledelse, og litt om hvordan prosessen for serviceutvikling var lagt opp.

e-management har spisskompetanse på integrerte prosesser innen ledelse, salg og service. Emne: Ledelse, samarbeide, service og salg. Samtidig ble det lært opp 17 interne kursledere i kundeservice. Kompetansen ble værende i bedriften!

...les mer
 
  Servicekurs for Kløverhuset skapte stor motivasjon
Servicekurs er en glimrende måte å skape motivasjon for utvikling. Når servicekurs inneholder både kickoff, lederopplæring og aktiviteter mellom kursdelen kan begeistringen bli stor.
Les om hvordan Kløverhuset, et tradisjonsrikt handelshuset (som i dag består av 40 selvstendige butikker)opplevde det. Prosessen bestod i lederutvikling, serviceutvikling og salgstrening.

...les mer
 
  Hva lærer parkeringsvakter på kurs i kundebehandling?
Alle kommunale parkeringsvakter i Norge har i mer enn 10 år hatt kurs i kundebehandling hos oss. Kan du tenke deg et mer krevende serviceyrke? På parkeringsvaktenes kurs i kundebehandling var behandling av sinte kunder og klager et tema. Men det er mye mer som skal til! Les deltagernes beskrivelse i et referat fra kurset som er obligatorisk for norske kommunale parkeringsvakter og en uttalelse fra generalsekretæren i Norpark.

...les mer
 
  Serviceutvikling og ledertrening bidro til solid vekst for datamaskin-produsenten TCI.
Servicekurs bidro til en formidabel vekst for MIPS/TCI fordi kurs i ledelse og salgstrening samtidig gikk hånd i hånd. Tenk prosess når du skal tilrettelegge servicekurs.
Les den nøkterne uttalelsen om ledelse av kundeservice-prosessen fra bedriften som skaper de mest stabile PC'ene i Norge. Hva var det som skjedde?

...les mer
 
  Hva skal innkjøpere på salgskurs etter? Og kvalitetsrevisorer ???
Ett kveldsseminar i salgs-kommunikasjon for innkjøpere og kvalitetssikrings eksperter. Ble innkjøperne bedre selgere? Holdt kvaliteten? OK, det blir skryt. Men vi får i alle fall vist frem bredden i kundemassen, ikke sant? Og du slipper å lese videre.

...les mer
 
  Når 1600 deltagere skal kurses... (bli gjest)
Her kan du lese litt om prosessen for serviceutvikling slik Posten beskrev den i infoskriv til sine medarbeidere:

...les mer


 Siste 5 leste konsulentbidrag

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon