Kurs i kundebehandling

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Kursmoduler for utvikling av SERVICE og MERSALG
Her kan du lese om de vanligste seminarene i kundeservice. Dette er moduler som kan settes sammen til programmer som varer fra 1 time til 4 dager.

...les mer
  Servicekurs er bra!
-Men hva skjer etterpå?
Vår viktigste kompetanse er ikke å holde gode servicekurs - men å omsette det i resultater. Hjelpe ledere og medarbeidere etter servicekurs til å holde fokuset på det som gir uttelling.

...les mer
  Les om utviklng av kundeservice
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...les mer
  Hovedtrekk i serviceutvikling: (bli gjest)
Her viser vi den enkle oversikten over aktiviteter det er viktig å huske på i serviceutviklilng

...les mer
  Inspirerende 1dags kurs i kundebehandling med oppfølging via e-læring (bli gjest)
Et åpent INSPRIRASJONSDAG i kundebehandling der Du får lettfattelig innføring i de viktigste emnene i kundebehandling, slik at du lett kan bruke det medfølgende e-læringskurs i kundebehandling og få tatt eksamen i kundeservice etter kurset.

...les mer
  Økonomi i kundeservice (bli gjest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...les mer
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...les mer
  Effektive kurs i kundebehandling:

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling



...les mer
  Hvordan tjene penger på dine misfornøyde kunder? (bli abonnent)
Påstand 1: Det du ikke vet har du veldig vondt av!
Påstand 2: Det er i din interesse å øke antall kunder som klager!
Få underbygget disse påstandene og meld deg på et åpent kurs i klagebehandling! Kun for våre gjester! (Meld deg inn som gjest og les videre).

...les mer
  2 dagers grunnkurs i kundebehandling og salg inkludert e-læring
Et åpent 2 dagers grunnkurs i kundebehandling. Kursprisen inkluderer e-læring der deltagerne fordyper seg og tar eksamen i kundeservice. Kurset skiller seg fra 1 dagskurset ved å gi innføring i salgsteknikk og motivasjon til mersalg, og fordyping i DISK®-modellen.

...les mer
  32 videoer for abonnenter (bli abonnent)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...les mer
  Les om multilæring
Multilæring er å bruke flere kanaler - og gi utviklingsprosessen tid. Blended learning kalles det i Europa.

...les mer
  Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling! (bli gjest)
Slik kan du bli kursleder i kundebehandling og kundeservice. Utdanningen i kundeservice inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...les mer
  10 steg til bedre kundeservice (bli abonnent)
Her får du en oversikt over 10 punkter som konsulentene i www.e-management.no alltid går igjennom når vi forbereder, gjennomfører og følger opp prosesser for utvikling av bedre kundeservice.

...les mer
  Forundersøkelser av servicenivået og holdninger til kundebehandling
Før vi starter en prosess for utvikling av service, samahandling og salg,vil vi gjerne undersøke hvordan situasjonen faktisk er. Da kan vi foreslå tiltak med større treffsikkerhet, og måle en utvikling etterhvert. Her er de undersøkelsene vi bruker mest:

...les mer
  Bedre servicekurs enn God Utvikling sine kurs i kundeservice skal du lete lenge etter!
Hva er det som gjør servicekurs til en god opplevelse? Dersom du planlegger et servicekurs kan du få noen tips her.
Hva sette serviceledelse og serviceytere mest pris på å oppleve på kurs i kundeservice?

...les mer
  5. God kommunikasjon i kundeservice (bli abonnent)
God kundeservice handler om å gi kunden en god opplevelse. Kunden skal (om mulig) ha en bedre følelse etter å ha møtt deg enn kunden hadde før møtet. I alle fall ikke en verre følelse. Den gode nyheten er at du er skapt for å få dette til. Det er bare å lære seg hvordan hjernen virker…

...les mer
  Kurs i kundeservice: 1 - Motiverende startseminar
Dette kurset er innledningskurset til en kursserie i serviceutvikling fra Effektiv Kompetanse AS. Kurset fungerer godt som ”kick-off” og motivasjonsseminar når du skal i gang med serviceutvikling. Du vil bli loset gjennom 5 hovedtema som danner grunnlaget for utvikling av bedre kundeservice.

...les mer
  Kurs i kundebehandling 2 - DETTE ER GOD SERVICE!
På dette kurset vil du bli bevisstgjort på forskjellen mellom service og GOD service. Vi ser etter hva som hindrer god service. Du lærer og trener på kommunikasjonsteknikker med fokus på at god service leder til mersalg. Vi har spesielt fokus på hvordan bedre kommunikasjonen med kunden. Kurset legger vekt på praktiske øvinger og gruppeoppgaver. Du vil bruke arbeidsbok og videooppgaver.

...les mer
  Kurs i kundeservice: 3 - ULIK BEHANDLING GIR BEDRE SERVICE (DISK)
Med individuell kundebehandling gir du bedre service. Du skal ikke behandle alle andre slik du selv ønsker å bli behandlet! Innsikt i ulike personlighetstyper øker salget og gir bedre service, samarbeid og motivasjon. Kurset er delt inn i tre økter, med en times pause mellom øktene.

...les mer
  Kurs i kundebehandling: 5 - LØSNINGSFOKUSERTE SAMTALER I KUNDESERVICE
Deltagerne får en lettfattelig innføring i salgsprosessen, og blir oppmerksomme på mulighetene som ligger i løsningsfokusert kommunikasjon. De lærer om oppmerksomhet, samtaleteknikker og avklarende spørsmål.

...les mer
  Kurs i kundebehandling: 6 - SKAP MERSALG OG PLUSS-SALG
Det er vanlig at salgsmedarbeidere ikke våger å forsøke mersalg, eller fort gir opp. Salgsmedarbeidere tror på myten om at kundene misliker alle former for mersalg. I dette seminaret får du svar på hvilke former for mersalg kundene liker og hvilke de misliker, og trening i hvordan du utfører dette i praksis.

...les mer
  Kurs i kundebehandling: 9: - LEDELSE AV KUNDESERVICE
Dette kurset i serviceledelse handler om hvordan ledere/mellomledere over tid kan holde fokus på serviceutvikling. Vi bevisstgjør deg som leder på viktigheten av motiverte medarbeidere, av å holde fokussamtaler, av konkrete målinger av holdninger til service, av å sette seg konkrete servicemål og av å følge opp satsingen over tid.

...les mer
  Kundebehandling: 10: Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling!
Ved å følge denne planen er du utdannet kursleder i kundebehandling og kundeservice i april 08. Du kan velge mellom kurs i Bergen og Oslo. Denne utdanningen inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...les mer
  Hva lærer parkeringsvakter på kurs i kundebehandling?
Alle kommunale parkeringsvakter i Norge har i mer enn 10 år hatt kurs i kundebehandling hos oss. Kan du tenke deg et mer krevende serviceyrke? På parkeringsvaktenes kurs i kundebehandling var behandling av sinte kunder og klager et tema. Men det er mye mer som skal til! Les deltagernes beskrivelse i et referat fra kurset som er obligatorisk for norske kommunale parkeringsvakter og en uttalelse fra generalsekretæren i Norpark.

...les mer
  UTFORDRING + MESTRING = LAGBYGGING
Lagbygging med røtter i vestnorsk kysttradisjon. En kursseilas med Seladon er et friskt pust som styrker lagånden.  Kombinert med motivasjon og inspirasjon fra gode kursledere i samarbeid og ledelse, mersalg og service. Dette gir god vind i seilene for din organisasjon.
En uforglemmelig kombinasjon av kultur, lagbygging, naturopplevelse og læring.

...les mer
  E-læring her på hjemmesiden:
Ved å bli abonnent hos oss kan du øke din kompetanse når det passer deg. Se videoer, lese artikler, løse oppgaver. Teste din personlighet og finne råd om utvikling. Se eksempler innen de ulike kategoriene:

...les mer
  Opplæringsfilosofien til e-management (bli gjest)
Hva er viktig for den som skal arrangere eller delta på kurs? Hvilke emner bør du kvalitetssikre hos din kursleverandør før du kjøper kurset? Hva med målsetning, dokumentasjon, innhold, gjennomføringsform, underholdningsverdi, effekt, resultatkrav, målsetninger, oppfølging av kurset og bedriften? Sjekk ut denne opplæringsfilosofien, så kan du sikre deg bedre effekt av kursene du kjøper.

...les mer
  Utviklings oppgaver mellom kurs og moduler i service (bli abonnent)
Mellom hvert servicekurs er det nyttig å holde fokus på det man vil oppnå med læringen. La læringen skje der den skal benyttes! Vi har tilrettelagt for resultatutvikling på servicekurs ved å lage et opplegg for ledere som gjennomføres sammen med medarbeiderne. Artikkelen viser noen eksempler på disse.

...les mer
  Hva er risikoen ved dårlig service? Regnestykke til kurs i kundebehandling. (bli abonnent)
Hva er risikoen av å ikke gi medarbeiderne kurs i kundebehandling? Dette lille regnestykket kan fortelle deg hvor mange kunder du mister, eller hvilket omsetningstap det betyr. Du skal ikke miste mange kunder føre et kurs i kundebehandling svarer seg.
Regnestykket er nyttig for alle som vil motivere medarbeidere til å yte bedre service.

...les mer


 KURS I KUNDESERVICE

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...les mer
  Teamledelse - seminar c
Hvilken situasjon står jeg i som teamleder? Hvilke egenskaper har jeg som person? Hvilke utfordringer gir det meg? Les om seminar C i teambygging: Teamledelse.

...les mer
  Ta DISK-18 typer analysen her ("Den store " DISK-testen) (bli abonnent)
Nå kan du være blant de første som tester ut prototypen av DISK-18typer analysen. Systemet fungerer godt, men grensesnitt og layout er fortsatt i utvikling. Analysen er derfor gratis for våre abonnenter en tid fremover.

...les mer
  32 videoer for abonnenter (bli abonnent)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...les mer
  Les om multilæring
Multilæring er å bruke flere kanaler - og gi utviklingsprosessen tid. Blended learning kalles det i Europa.

...les mer
  Innføring i teambygging - Seminar A
Les om semnar A i teambygging, som er en innføring.

...les mer
  Kurs i kundeservice: 3 - ULIK BEHANDLING GIR BEDRE SERVICE (DISK)
Med individuell kundebehandling gir du bedre service. Du skal ikke behandle alle andre slik du selv ønsker å bli behandlet! Innsikt i ulike personlighetstyper øker salget og gir bedre service, samarbeid og motivasjon. Kurset er delt inn i tre økter, med en times pause mellom øktene.

...les mer
  Hun lar firmaet male egne oljemalerier som teambygging
Janne Gullaksen er medkursleder på våre kurser og teambyggingsaktiviteter der kreativitet hører med. Team lærer om samarbeide, samtidig som de får med seg egne malierier som bevis. Det er 100 ganger sterkere på veggen enn en "vi skal samarbeide" plakat.

...les mer
  Video: DISK-typene i samspill på et møte (bli abonnent)
I denne scenen spiller Frode Rasmussen alle 4 typene i "møte med hverandre". Han viser klart noen viktige særtrekk - og forskjellen mellom dem. Det er vedlagt en oppgave som kan løses individuelt eller i gruppe.

...les mer
  E-læring her på hjemmesiden:
Ved å bli abonnent hos oss kan du øke din kompetanse når det passer deg. Se videoer, lese artikler, løse oppgaver. Teste din personlighet og finne råd om utvikling. Se eksempler innen de ulike kategoriene:

...les mer


 Kursbeskrivelser

 Kurs

 Kurs

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

Se kursoversikten i kundebehandling

Les om multilæring.

e-læring

 

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon