Relasjonsledelse

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Bli Gjest - delta gratis!
Som gjest har du mange fordeler. Vi trekker frem uike tema fra e-læring og artikler som du kan lese gratis en periode. Du får nyhetsbrev når det skjer endringer.

...les mer
  Personlighetstester og analyser av atferd brukt i ledelse og kundebehandling
Det er en vanlig oppfatning at du skal være mot andre slik du vil at de skal være mot deg. Det holder selvsagt i noen sammenhenger - men ikke alltid i kundebehandling

...les mer
  Ta DISK-18 typer analysen her ("Den store " DISK-testen) (bli abonnent)
Nå kan du være blant de første som tester ut prototypen av DISK-18typer analysen. Systemet fungerer godt, men grensesnitt og layout er fortsatt i utvikling. Analysen er derfor gratis for våre abonnenter en tid fremover.

...les mer
  Selvledelse – århundrets lederprosjekt (bli gjest)
Jan Spurkeland om selvledelse:
Det handler mer og mer om selvledelse og utstrakt delegering, og mindre og mindre om styring og kontroll. Kompetente medarbeidere trenger fullmakter og frihet – ikke skulderkikkende voktere. Derfor er det betydningsfullt at våre ledere evner å stole på folk og gjøre dem selvstendige.

...les mer
 

God bok: Relasjonskompetanse

You can drag this picture to the Html Editor

 av Jan Spurkeland
Resultater gjennom samhandling

Gode løsninger og resultater oppstår
i spenningsfeltet mellom mennesker. Forskning viser at relasjonsmestrene oppnår de beste resultatene.
Les mer | Bestill



...les mer
  Gi korreksjon - vær en tydelig leder. (bli abonnent)
Korreksjon, konstruktiv kritikk og "ris" bruker vi til å korrigere atferd, men hvordan gjøre det slik at det gir energi og lyst til å endre seg? Er det riktig å begynne kritikk med ros? Når skal vi bruke korreksjon, og når skal vi la være? Finnes det et system vi kan sette dette inn i?

...les mer
  7 steg til superledelse (bli abonnent)
Her beskriver vi den anerkjente 7 trinnsprosessen for å utvikle superledelse. Du finner en oppskrift i 7 trinn på hvordan du skal gå frem. Dette er teknikker som har hjulpet Johan Olav Koss, Lasse Kjus, og svært mange andre idrettsstjerner og ledere i næringslivet til å nå sine mål. Oppskriften viser til motivasjon, teambygging, målsetting, tilbakemelding, sosial støtte m.m. . Alt dette finner du nærmere beskrevet i egne artikler i e-magasinet. Vi ønsker deg lykke til!

...les mer


 Innlogging for relasjonsledere

E-post:

Passord:


 Link
  Jan Spurkeland
Les om Jan Spurkeland 

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon