KURS I SALG

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Kursmoduler for utvikling av SALG
Kurs i salgHer får du se innholdet i de ulike modulene om salgsteknikk. Modulene i salgskurset er bygget opp som et peagogisk forløp, men du kan også bestille enkeltmoduler av kurset i salg.

...les mer
  Inspirerende 1dags kurs i kundebehandling med oppfølging via e-læring (bli gjest)
Et åpent INSPRIRASJONSDAG i kundebehandling der Du får lettfattelig innføring i de viktigste emnene i kundebehandling, slik at du lett kan bruke det medfølgende e-læringskurs i kundebehandling og få tatt eksamen i kundeservice etter kurset.

...les mer
  INSPIRASJONSDAG og grunnkurs i kundebehandling - med e-Læring
1 eller 2 dagers kurs med inspirasjon til bedre kundeservice, og med e-læring på kjøpet!

...les mer
  Effektive kurs i kundebehandling:

Klikk for å se kursplanen for kurs i kundebehandling



...les mer
  Hvordan tjene penger på dine misfornøyde kunder? (bli abonnent)
Påstand 1: Det du ikke vet har du veldig vondt av!
Påstand 2: Det er i din interesse å øke antall kunder som klager!
Få underbygget disse påstandene og meld deg på et åpent kurs i klagebehandling! Kun for våre gjester! (Meld deg inn som gjest og les videre).

...les mer
  2 dagers grunnkurs i kundebehandling og salg inkludert e-læring
Et åpent 2 dagers grunnkurs i kundebehandling. Kursprisen inkluderer e-læring der deltagerne fordyper seg og tar eksamen i kundeservice. Kurset skiller seg fra 1 dagskurset ved å gi innføring i salgsteknikk og motivasjon til mersalg, og fordyping i DISK®-modellen.

...les mer
  32 videoer for abonnenter (bli abonnent)
Videoene er til bruk innen opplæring i

  • ledelse
  • motivasjon
  • salg
  • kroppsspråk
  • kundeservice
  • DISK®-modellen (ulike personligheter)


...les mer
  Les om multilæring
Multilæring er å bruke flere kanaler - og gi utviklingsprosessen tid. Blended learning kalles det i Europa.

...les mer
  Les om salgsteknikk
SISTE ARTIKLER OM SALGSTEKNIKK

...les mer
  Grunnleggende salgskurs
Et grunnleggende salgskurs som kan gjennomføres over 2 eller 3 dager. Dette er en oversikt over salgsteknikkene det undervises i:

...les mer
  Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling! (bli gjest)
Slik kan du bli kursleder i kundebehandling og kundeservice. Utdanningen i kundeservice inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...les mer
  Kurs i salg og kundebehandling med DISK®-MODELLEN
Mange bedrifter er gode på produkt og løsning, men har ikke selgere som er dyktige på å tilpasse seg kunden og bygge gode personlige relasjoner.
Målsettingen er å oppnå en god relasjon til ALLE kunder, også med de kunder som er veldig forskjellig fra en selv.

...les mer
  Video: Hva er salg
Hva er definisjonen på salg og service?

...les mer
  Kurs i kundeservice: 1 - Motiverende startseminar
Dette kurset er innledningskurset til en kursserie i serviceutvikling fra Effektiv Kompetanse AS. Kurset fungerer godt som ”kick-off” og motivasjonsseminar når du skal i gang med serviceutvikling. Du vil bli loset gjennom 5 hovedtema som danner grunnlaget for utvikling av bedre kundeservice.

...les mer
  Kundebehandling: 10: Bli kursleder i kundeservice og kundebehandling!
Ved å følge denne planen er du utdannet kursleder i kundebehandling og kundeservice i april 08. Du kan velge mellom kurs i Bergen og Oslo. Denne utdanningen inkluderer sertifisering i DISK-modellen.

...les mer
  Salgskurs 1: SALG TIL ULIKE MENNESKETYPER - Innføring i DISK-modellen
Eksempel på kurs over 1 - 3 dager med fokus på DISK-modllen brukt i markedsføring. Gi deltagerne en lettfattelig innføring i menneskekunnskap (DISKÒ-modellen). Bli oppmerksomme på egne styrker og begrensninger i salg og samarbeide. Kartlegge deltagernes egne kunder, og arbeide i praksis med hvilke fordeler ved eget produkt som er salgsutløsende for ulike mennesketyper. Se på møtestrategi.

...les mer
  SEMINAR 1 SALG: Salg til ulike mennesketyper
Vet du: Hva som er forskjellen mellom deg selv og andre? Hvordan du kan selge mer til ulike mennesketyper? Hvilke mennesketype dine viktigste kunder er? Hvilke fordeler ved ditt produkt som appellerer til de ulike typene?

...les mer
  Hvorfor ta et DISK®-Salgskurs?
Kort om hvilken opplevelse noen selgere har hatt når de møtte på kurs - og hvilken nytte selgere mener de får av salgskurs i DISK-modellen.

...les mer
  SEMINAR 3 SALG: Service er salg!
Vet du: Hvorfor du mister kunder? Hvor mange kunder du mister? Hva det koster deg å miste disse kundene? Hva det skoster deg å erstatte disse (få nye kunder)? Hvilken betydning kroppsspråk, tonefall og ord har for kundens tilfredshet? Hvordan du bør tilrettelegge for ulike service til ulike mennesketyper?

...les mer
  Servicekurs gir deg bedre salg, fordi selgerne får frigitt tid. (bli abonnent)
Servicekurs har tre fordeler for salgsorganisasjoner: Selgerne må bruke mindre tid på kundepleie. Servicekurs fører til bedre intern service og samarbeid - og kundene blir mer tilfreds!
Det er ikke sikkert det er den "dårlige" selgeren som er problemet ditt. Det kan være all tiden han bruker på brannslukking, fordi serviceappartet gjør kunden misfornøyd. Les hvordan du endrer dette med servicekurs og en utviklingsprosess!

...les mer
  Salgsteknikk: 1.2: Vekke interesse for produktet (bli abonnent)
Hvordan skal vi skape nysgjerrighet nok til at kunden fatter interesse for å snakke åpent med oss om de problemene produktet løser? I Trinn 1.1 beskriver vi 1.2.1 Anta kundens DISK-stil 1.2.2 Skape nysgjerrighet. 1.2.3 Stimulere kundens egeninteresse. 1.2.4 Få lov til å stille spørsmål

...les mer
  E-læring her på hjemmesiden:
Ved å bli abonnent hos oss kan du øke din kompetanse når det passer deg. Se videoer, lese artikler, løse oppgaver. Teste din personlighet og finne råd om utvikling. Se eksempler innen de ulike kategoriene:

...les mer
  Opplæringsfilosofien til e-management (bli gjest)
Hva er viktig for den som skal arrangere eller delta på kurs? Hvilke emner bør du kvalitetssikre hos din kursleverandør før du kjøper kurset? Hva med målsetning, dokumentasjon, innhold, gjennomføringsform, underholdningsverdi, effekt, resultatkrav, målsetninger, oppfølging av kurset og bedriften? Sjekk ut denne opplæringsfilosofien, så kan du sikre deg bedre effekt av kursene du kjøper.

...les mer
  Sett mersalgstreningen i system: 7 KICK-OFF I MERSALG
Dersom du er en tilhenger av kick-off bør du sette dem i system. Sørg for at det kan skje en oppfølging av medarbeiderne etter kick-off- av dine ledere!

...les mer


 Kurs
Kurs
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

Se kursoversikten i kundebehandling

Les om multilæring.

e-læring

 

You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor
You can drag this picture to the Html Editor

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon