UTVIKLE:  SERVICE  LEDELSE  PERSON  DISK-TEST  KURS  OM OSS  e-KURS  FAQ 
Referanser Bli vår kunde SØK
 
Hvordan ser dine servicemål ut? Tilbake

Her kan du se servicemål fra et kurs for varehandelen. Etter hvert av dem skal du kunne svare på: Hva skal kunden oppleve?

 Servicemål handler ikke hvordan vi skal gjøre det ?men hva kunden skal oppleve for å gode følelser.

  • I møte med kundebehandleren
  • I lokalet og i kjøpsprosessen
  • Medarbeidere i mellom: Hvordan skal de oppleve hverandre?

Servicemålene under er eksempler på servicemål fra et kurs for varehandelen. Etter hvert av dem skal du kunne svare på: Hva skal kunden oppleve?  

 

Når du leser dise eksemplene vil du se klarere for deg hvilke mål dere bør formulere for kundebehandlingen.

 

Her finner du eksempler på flere servicemål, blant annet fra offentlig forvaltning.

 

Klikk her for å registrere deg som prøveabonnent.Du må være registrert som abonnent for å lese videre. 
Vennligst registrer deg nå, så får du automatisk tilgang.

 

 



Du må være registrert som abonnent for å kunne lese hele artikkelen.


Skrevet av: Nicolay Leganger
Dato: 04.03.2007
    Skriv ut

 Tips en venn

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post: