REFERANSER

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Bli Gjest - delta gratis!
Som gjest har du mange fordeler. Vi trekker frem uike tema fra e-læring og artikler som du kan lese gratis en periode. Du får nyhetsbrev når det skjer endringer.

...les mer
  Referanser fra noen toppledere i Posten
Dette er noen uttalelser om kurs i ledelse som ble holdt av Nicolay Leganger.

...les mer
  Bedre servicekurs enn God Utvikling sine kurs i kundeservice skal du lete lenge etter!
Hva er det som gjør servicekurs til en god opplevelse? Dersom du planlegger et servicekurs kan du få noen tips her.
Hva sette serviceledelse og serviceytere mest pris på å oppleve på kurs i kundeservice?

...les mer
  Referanseliste
Denne listen er et utdrag av våre mange tusen medlemmer.

...les mer
  Design av opplæring i kundeservice for funksjonærer og vertskapet i OL i Lillehammer 94
Under OL i Lillehammer i 1994 var 7000 frivillige funksjonærer i aksjon. Les om det opplæringsprogrammet i service som Nicolay Leganger stod bak.

...les mer
  Serviceutvikling for 1600 i Posten var et nyskapende opplegg for ledelse av kundeservice.
Serviceutvikling i store organisasjoner kan bli en suksess dersom bedriftens ledelse er engasjert og går i bresjen. Les de engasjerte uttalelsene fra postens ledelse, og litt om hvordan prosessen for serviceutvikling var lagt opp.

e-management har spisskompetanse på integrerte prosesser innen ledelse, salg og service. Emne: Ledelse, samarbeide, service og salg. Samtidig ble det lært opp 17 interne kursledere i kundeservice. Kompetansen ble værende i bedriften!

...les mer
  Servicekurs for Kløverhuset skapte stor motivasjon
Servicekurs er en glimrende måte å skape motivasjon for utvikling. Når servicekurs inneholder både kickoff, lederopplæring og aktiviteter mellom kursdelen kan begeistringen bli stor.
Les om hvordan Kløverhuset, et tradisjonsrikt handelshuset (som i dag består av 40 selvstendige butikker)opplevde det. Prosessen bestod i lederutvikling, serviceutvikling og salgstrening.

...les mer
  Hva lærer parkeringsvakter på kurs i kundebehandling?
Alle kommunale parkeringsvakter i Norge har i mer enn 10 år hatt kurs i kundebehandling hos oss. Kan du tenke deg et mer krevende serviceyrke? På parkeringsvaktenes kurs i kundebehandling var behandling av sinte kunder og klager et tema. Men det er mye mer som skal til! Les deltagernes beskrivelse i et referat fra kurset som er obligatorisk for norske kommunale parkeringsvakter og en uttalelse fra generalsekretæren i Norpark.

...les mer
  Serviceutvikling og ledertrening bidro til solid vekst for datamaskin-produsenten TCI.
Servicekurs bidro til en formidabel vekst for MIPS/TCI fordi kurs i ledelse og salgstrening samtidig gikk hånd i hånd. Tenk prosess når du skal tilrettelegge servicekurs.
Les den nøkterne uttalelsen om ledelse av kundeservice-prosessen fra bedriften som skaper de mest stabile PC'ene i Norge. Hva var det som skjedde?

...les mer
  Hva skal innkjøpere på salgskurs etter? Og kvalitetsrevisorer ???
Ett kveldsseminar i salgs-kommunikasjon for innkjøpere og kvalitetssikrings eksperter. Ble innkjøperne bedre selgere? Holdt kvaliteten? OK, det blir skryt. Men vi får i alle fall vist frem bredden i kundemassen, ikke sant? Og du slipper å lese videre.

...les mer
  Når 1600 deltagere skal kurses... (bli gjest)
Her kan du lese litt om prosessen for serviceutvikling slik Posten beskrev den i infoskriv til sine medarbeidere:

...les mer


 Tips en referanse!

Avsenders e-post:
 
Mottakers e-post:
 

 Registrer deg og bli med du og!

E-post:

Passord:


 Sist leste artikler - er din med?

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon