-SKAP BEDRE SERVICE OG SAMARBEIDE

Hvordan kan du utvikle bedre samarbeid og kundeservice?  

e-LÆRING
i service og kundebehandling:

LES OM UTVIKLING:

You can drag this picture to the Html Editor

Klikk her for å registrere deg som prøveabonnent.Prøv deg
som abonnent 
1 mnd.
Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!Få passord til periodens gratis sider og nyhetsbrev

Kontakt oss

 
 
 
 
 

 Kvalitetsprofil: ANALYSE som avdekker  holdninger til kundeservice og samarbeid.
Kvalitetsprofilen er en analyse av deltagernes følelser og kunnskaper om kundeservice, samarbeid, salg, image og ledelse,
 Utviklingsoppgaver mellom kursmoduler i service
Mellom hvert servicekurs er det nyttig å holde fokus på det man vil oppnå med læringen.
Kurs i Serviceledelse
Hvordan vi setter i gang, gjennomfører og holder vedlike prosesser for utvikling av service.
Kurslederkurs
La dine egne medarbeidere bli kursledere. Få kompetansen overført til bedriften.

 

 Kurs og seminarer i service

 Artikler om god service og kundebehandling

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Les om utviklng av kundeservice
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...les mer
  Artikkelserie om kroppsspråk (bli abonnent)
Her finner du linker til de ulike artiklene som omhandler kroppspråk.

...les mer
  Økonomi i kundeservice (bli gjest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...les mer
  Dårlig kundeservice koster dyrt (bli gjest)
Dårlig kundeservice kan koste gjennomsnittsbedriften 20 millioner kroner i året, hevder Carl Jacob Sommerfelt som er Norgessjef i Siebel.

...les mer


 Artikkelserie om service-utvikling
1. Hvordan utvikle bedre service?
Kort innføring med en enkel beskrivelse av en prosess for service-utvikling.
2. Hvordan gir serviceutvikling bedre resultat?
Tap færre kunder. Få høyere lojlaitet. Skap mersalg og pluss-salg. Øk intern effektivitet.
3. Bedre service uten konsulent
10 punkts veiviser til hvordan dere selv kan arbeide med å utvikle service

 KURS I KUNDESERVICE

  Bli Abonnent - Full tilgang fra kr. 49,- pr mnd
Når du blir abonnent får du tilgang til alle artiklene her. Les her om dine betingelser, og hvordan du går frem.

...les mer
  Les om utviklng av kundeservice
SISTE ARTIKLER OM UTVIKLING AV KUNDESERVICE

...les mer
  Økonomi i kundeservice (bli gjest)
– Hvordan bedre kundeservice kan øke bedriftens inntjening Å utvikle bedre kundeservice har en rekke fordeler for bedriften. I dette vedlegget synliggjør vi de økonomiske fordelene god service har for din bedrift.

...les mer


 5 kick-off i kundeservice
0: KIKKOFF FOR KUNDESERVICE
Motiverende startseminar for serviceutvikling  
1: ULIK BEHANDLING GIR BEDRE SERVICE
Innføring i service til ulike typer (DISK-modellen) 
2:  SERVICEUTVIKLING
Utvikling av kommunikasjon og kvalitet. Service-ledelse.
3: MERSALG GJENNOM SALGS SAMTALE
Kommunikasjon i salg, service og veiledning/rådgiving 
5: BEHANDLING AV KLAGER, SINNE OG AFFEKT
Krevende kunder, stress og vanskelige situasjoner
6:  SERVICELEDELSE OG MOTIVASJON
Målsetting, ris/ros, fokus og oppfølging 

 BLI GJEST!

Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!
REGISTRER DEG RASKT OG FÅ PASSORD NÅ . Passordet kommer til din e-post!  Helt gratis!


 Artikkelserie om kundeservice

 Vi anbefaler

Prøv oss uforpliktende en måned for kr 49,-. Pengen tilbake om du ikke er tilfreds.

 



PRØV ET ABONNENT UTEN RISIKO!
De fleste sidene er for abonnenter. Registrer deg nå - så kommer du inn over alt.
Du tar ingen sjanser. Les vår pengene tilbake - garanti 


Bli gjest og les periodens gratis artikler, få nyhetsbrev og tips!

 

REGISTRER DEG RASKT OG FÅ PASSORD NÅ

Passordet kommer til din e-postkasse med en gang du har registrert deg!  Helt gratis!



 Verktøy for serviceutviklng
Kurslederkurs
La dine egne medarbeidere bli kursledere. Få kompetansen overført til bedriften.
Kvalitets-profilen som avdekker organisasjonens holdninger til service, samarbeid, salg og ledelse.
Kvalitetsprofilen er en analyse av deltagernes følelser og kunnskaper om kundeservice
Kurs i Serviceledelse
Hvordan vi setter i gang, gjennomfører og holder vedlike prosesser for utvikling av service.
Utviklingsoppgaver mellom kursmoduler i service
Mellom hvert servicekurs er det nyttig å holde fokus på det man vil oppnå med læringen.

  Tlf: 88005525. E-post: red@e-management.no
Informasjon